Dobrý den. Už dlouho mám hroznej pocit že nestíhám je mi 30. A stále první dítě v nedohlednu partnera mám 4 roky.Když na jeho přaní sem si nechala dělat testy kvuli zdravotním potižim,po dobrem výsledku řek že ho teď vlastně nechce. Já ho nechcu zas pak nechci byt stará mama. Snažim se stím smířit že dítě už nepřijde,ale nejde to mam z toho asi i depky brečim na ostatni matky sem naštvana . Jak se s tím mam vyrovnat ?

Milá Pajdo,
být naštvaná na ostatní matky není dobré, nic to neřeší, že… tak jim to dopřejte… Obávám se, že za tím je skrytý vztek na sebe sama…. odpustte si, že nejste těhotná…
položte si otázku, zda je pro vás důležitější dítě nebo partner …
Od partnera mi to přijde trochu nepartnerské jednání – je to velmi podstatná záležitost, rozmnožovací pud je přirozený… navrhuji, abyste společně navštívili poradnu … a vedli dialog…
Jinak vy potřebujete vnímat zodpovědnost za sebe, za své rozpoložení … ale naprosto chápu, že po čtyřech letech vzahu se cítíte v patové situaci… je docela možné, že partnera přestanete milovat, vážit si ho… a zjistíte, že vztah je u konce…. to je přirozený vývoj vztahu, kde jeden z partnerů nerespektuje přirozenou potřebu druhého mít děti…
Přeji vše dobré….