anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den,narazila jsem na Váš odkaz nevím jestli to mám brát tak že mi pomůžete aspon radou bezplatně máme s manželem problém jsme spolu 13,5 roku a před měsícem a půl mi napitý sdělil že mi byl nevěrný nemohl to už unést a řekl mi to,protože se mi nemohl podívat do očí a ted neustále řešíme proč se to stalo,jací jsme byli kde jsme dělali chybi a hlavně otázku máme být spolu nebo nemáme už nás to strašně unavuje můj manžel je hodný člověk,ale žijeme v baráku u mých rodičů a on se tady nikdy necítil dobře vše se mu nahromadilo tak že udělal to co udělal a on se strašně trápí já též a nevíme jak z toho ven on na mě žárlí nechce si připustit abych měla někoho jiného což platí i o mě má strašný zmatek v hlavěhledáme na internetu rady a proto ted píši vám je toho spousta a takhle jsem vám to aspon trochu objasnila děkuji mnohokrát že jsem vám mohla napsat a prosím o brzkou odpověd děkuji moc

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Lenko, na internetu naleznete rady pro rozum, vy se však trápíte v rovině citové. Pokud se vám bude dařit držet rozumných rad, bude to fajn, ale vypadá to, že vás velmi ovlivnují emoce. Ono často opravdu není pro muže moc jednoduché přijít do domu rodičů ženy… často to muže oslabuje… (neplatí vždy) ono to souvisí s celou konstelací… i když vám to asi bude připadat drahé, dopřejte si http://www.familyconstellation.org/ – ono je velmi relativní, co je drahé… Láska, odpuštění, svoboda… Držím palce