anonym Personál zeptal se před 17 roky
"Krásný večer"….Nacházím se v týdenní "izolaci",kdy mne opustila žena i se synem po více než roční její averzi vůči mě,kdy jsem onu averzi od ní za poslední čtvrt roku chytil také,přesto zůstávám,pro mě z neznámého důvodu,jí milující…Nicméně jsem ve fázi obránce a snažím se zachránit nemožné,přičemž posledním rozhodnutím jejího kroku byl nový movitější přítel…Na povrch se jí donesla i informace,kde jsem před naším vztahem měl i krátkodobý vztah s její sestrou.Zde se chci zeptat,zda-li mám tento dávný vztah potvrdit či zapírat,abych zachoval onu naději na záchranu,byť třeba i v čase budoucím,blíže nespecifikovaném…Naše manželství trvá pět let,jsem o osm let starší,její nový přítel dokonce o roků osmnáct…Nechci se dostat do fáze vzteku a vzájemného obviňování,kdy jeden druhému budeme "přilévat do ohně",abychom si ublížili navzájem víc a tím se nám ulevilo,přičemž za hodinu toho lituji a nevím,jak dál…Prosím o radu. Děkuji…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Míšo, to se v dnešním světě stává velmi často, že rodiny se rozpadají… a často to bývá opravdu smutné… Tak když přijde trocha slz, tak je nech vytéci… a postupně se dívej na to, že oba rodiče mají rádi tebe a ty začínáš dospívat a i pro tebe jsou důležití lidé mimo rodinu. Přeji ti, abyste našli řešení, jak se na chatu za Prahu dostat co nejčastěji. (A Míšo, sebehroucením nepomůžeš ani sobě ani nikomu jinému…)