anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, chtěla bych se vám svěřit. Je mi 17 (skoro 18) všechno začalo tím že jsem propadla znovu do 2 ročníku, vím že to byla moje chyba .. kvuli me velke absenci jsem mela 3 N cele prázdniny jsem měla jen o učení německého jazyka, češtiny a ekonomie… dvě zkoušky jsem zvládla, ale dohužel literaturu ne..¨.. v tu chvíli když mi to s klidem řekli jsem byla strašně zoufalá ..zklamala jsem rodiče, kamarády ze třídy i když tam bylo pár jedinců kteří z tohoto mého nezdaru měli určitě radost..V nová třídě je to KATSTROFA.. lide si mě tam neoblíbili i přesto, že jsem ve své dřívější třídě byla celkem dost oblíbená .. a proto mě některé holky neměli rádi v této třídě se na mě dívají divně.. baví se se mnou jenom když něco potřebují .. proto mě to celé přestalo bavit nerada tam chodím .. proto si vymýšlím různé důvody proč tam nechodit a kvůli tomu mám další průšvihy…Od té doby mám problém se spaním a skoro furt jsem nemocná nic mě nebaví povídání s rodiči už téké padlo ani už se mě na nic raději neptají … Vím, že nemůžete vyřešit mé problémy ale strašně mi pomohlo už jenom to se vypsat a říct to někomu. děkuju za vyslechnutí a případnou odpověd

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Šárko, některá období nejsou procházkou růžovým sadem, ale také je obecně známo, že krize je typem zkoušky, projdeme-li jimi, posílí nás. Je třeba tu náročnou situaci brát jako inspiraci, naučit se nově přistupovat k problému, k sobě, k okolí. Jako nejdůležitější vidím, aby jsi sama k sobě a ke svému životu získala pozitivní vztah… Chápu, že je to těžké, určitě si nepřestaň povídat s kamarádkou… jsi-li z okolí, můžeš se zastavit… Držím palce.