anonym Personál zeptal se před 14 roky
dobrý den,manžel jezdí kamionem,takže jsem sama se třema dětma doma,k tomu jsou i finanční problémy,už to prostě nezvládam,manžel i když je doma nevstane k dítěti (prý je taky unavený)a takhle odpovída na všechno, co řeknu (ja taky).Přivádí mě to k šílenství,nemam pomoc ani od žádné babičky.Jak donutit manžela aby mě třeba nechal jednou za měsíc se vyspat,jindy to nejde jenom když dojede domu.Na sex nemam už vubec naladu jsem bez energie a nalady.děkuji za jakoukoliv radu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Leno, přinutit někoho k něčemu v podstatě nemůžeme. Je možnost prostě odjet ke kamarádce na víkend, když bude doma – bez diskuse, pouze oznámit – prostě odjet. To opravdu doporučuji. Muži nerozumí slovům, ale činům. Dále mě napadá, ale nepovažuji to za optimální řešení mu říci: že jste na vše sama a tak tedy již moc nevíte, proč udržovat manželství… Bohužel mnoho mužů nemá problém do té doby, než se žena rozhodne z manželství odejít :(. Pak žena rozkvete a muž se trápí – takový častý vzorec… Situace fakt náročná – v rodových společnostech žena na děti nebývala sama… tento výdobytek moderní společnosti je pro ženu dost náročný. Držím palce a ten víkend si dopřejte.