Dobrý den, potrebovala bych poradit co mam delat. Rodice se budou rozvadet, protoze se jenom hadaji. Tata si nasel nejakou zenskou jenom na sex a mama se bude potom vdavat ale to jenom kvuli penezum. Taky mi vcera rekla ze se napul odstehuje do nejakyho baracku za prahou ale pry jenom na vikendy. To by mi az tak tolik nevadilo ale my mame chatu kousek od prahy a tam sem vzdycky jezdila s mamkou kazdy vikend od jara do podzimu. Ale ona mi rekla ze uz tam jezdit nebude, protoze je to tatova chata a pry tam budu jezdit s tatou a s tatou tam jezdit nebudu tak casto jako s mamou protoze ma hodne prace. A ja mam chatu mnohem vic rada nez domov v praze. Mam tam kamarady za ktere bych klidne i dejchala a oni za me taky a hlavne tam mam svoji zivotni lasku. Tak bych potrebovala poradit jak mam udelat, abych se s toho nezhroutila. Mimochodem je mi 14. Ja sem strasne smutna a porad bych brecela protoze sem si vzdycky myslela ze budu mit normalni rodinu a ona jde takhle sprominutim do haje. Dekuji predem za odpoved

Milá Jaruško, nevím, zda dobře rozumím vašemu příběhu…Mamka žila s tátou a jejich společným synem (vaším bratrem) a odešla? A vy i otec jste mámě návrat navrhovali? Jestli je tomu tak, zvažovala bych, co můžete udělat pro šestiletého brášku. Za mamku rozhodovat nemůžete, ale je třeba zvážit, co prospívá šestiletému klukovi. Je to depresivní mamka a bezdomovecké putování? Také je možné, že se u mamky jedná o depresi… a bylo by dobré, aby navštívila psychiatra a alespoň dočasně brala léky (a třeba k tomu docházela na psychoterapii – když bude chtít)