Ahoj Roman 18 Pred rokem v rijnu sem zbil sveho bejvaleho nejlepsiho kamose, on je totiz hrozny manipulator a rvac a potom co jsem si dovolil(!!!) na nej sahnout me zacal vyhrozovat ze me se svejma kamosema sejme, proste ze si me podaj, ja od ty doby zacal propadat strasny depresi, uz se nebojim ani toho ze by me zbyl-li ale spis toho ze na me vytahne treba 3 roky starou udalost ze mu dluzim treba 200kč nebo ze me poskrabe auto bojim se kontaktu s nim on totiz dobre manipuluje s lidma,policie mi nepomohla a uz uplynul rok ja se s nim potkal asi 5x pokecali sme nic se nestalo ale ja zacal vzdy hrozne panikarit, rok sem nechodil ven jenom doma hrozne chlastal, kazdy den(sem nezamestnanej) jediny kdyz sem vysel ven tak bylo pro chlast a nebo sem na motorce odjel do zahranici(madarsko,chorvatsko nemecko)ted sem se prestehoval do Prahy ale ty deprese neprestali porad se bojim ze ho nekde potkam, ja uz nevim jestli je to vubec kvuli němu nebo kvuli alkoholu, nicmene kdyz sem strizlivej tak nemuzu vubec fungovat bojim se jet vlakem do predchoziho bydliste a tak,kdyz piju tak nemam zadny problem, ale na druhou stranu sem prave prisel o Ridicak kvuli alkoholu tak sem si rek ze prestanu pit ale tech depresi se potom neda zbavit vycitam si ze kdybych nemel deprese kvuli tomu hajzlovi tak bych ani neprisel o ridicak

Milý Romane, dobré je vztah s tím kámošem narovnat. Připadá mi, že ty deprese máš z toho, že jsi srab, ne v tom smyslu, že se bojíš o sebe, ale v tom, nést následky svého činu. Takže kámoše vyhledej, vrť mu 200Kč, řekni, že pořád myslíš na to, jak jsi ho zbil… řekni, co cítíš (jestli tě to mrzí, že tě asi mrzí, že to mezi vámi takhle dopadlo a že bys rád, abyste zůstali v občasném kontaktu) Až toto uděláš, tak mi napiš a budou-li tvé deprese pokračovat, bylo by dobré, abychom se sešli. O řidičák jsi nepřišel kvůli hajzlovi, ale kvůli sobě…