Můj syn odmítá žít,rozešla se s ním partnerka.Jemu je 52 roků, jí 26,je již jednou rozvedený.Pokusil se o sebevraždu,ale rychlé pomoci podepsal reverz.Nemohu ho dostat k psychiatrovi(doporučení RP)ale stále mně do věci zatahuje, abych jí domluvila a donutila jí s ním být.Celé dny a hlavně večery zkouším telefonem, zda ještě žije, nejsem v jeho dosahu a on odmítá být u mně.Nevím, kdy si co řeknou, protože ona s ním teď nežije, ale on jí stále k sobě volá a čeká v jejím bytě.Klíče má jen ona a on. Jsem už pomalu na dně a nevím si rady.Chtěla bych aby s léčil, protože rozchod byl poslední ranou. Přecházelo tomu krach jeho firmy (60 zaměstnanců),finanční problémy, veškeré peníze šly na její konto(zařídil jí 3 byty, jeden v Austrálii, koupil auto, ale neměl na běžnou platbu.Poraďte prosím na koho se mám obrátit, kdo mi s tím pomůže

Milá Jarmilo, chápu vaše přání, jste konfrontována s tím, že každý může ovlivnit maximálně sebe a svůj život, to je třeba přijmout. Synovi můžete přát, aby se mu dařilo dobře, ale je třeba, abyste mu dopřála svobodnou volbu, pustila ho… a svou bolest, která s tím souvisí ošetřila. Syn je šikovný a když bude chtít, pomoc si dokáže vyhledat, může se třeba obrátit i na mne. (syn je závislý na exmilence, myslí si, že nemůže být bez ní štastný, nespojujte své štěstí s jeho vobou) Držím palce