anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, můj manžel si našel milenku. Přišla jsem na to, když jsem našla jeho druhý telefon a přečetla si zprávy. Manželovi jsem řekla, že o tom vím a že to vyřešíme mezi sebou, abychom do toho nezatahovali děti. Manžel na to nechtěl přistoupit a nakonec to řekl starší dceři, která něco tušila. První den vypadal, že ho to mrzí a řekl, že se omlouvá. Ale další dny již dělal takzvaného mrtvéh brouka, kdy on žádný problém přece nemá, ukončil to a tím to pro něj končí. Tvářil se, že se nic neděje. Byla jsem ochotna to nějak řešit, ale nebyl ochotný o tom mluvit, nebo jít do poradny. Po pár dnech, kdy jsem s ním o tom chtěla diskutovat, začal více pít a vše házet na mě. Neboť se mám nad sebou zamyslet, protože mám všude nepořádek, nemluvím s ním, jak by si představoval a začal vytahovat věci, které se stali v našem mládí. Již si nevím rady, co mám dělat. Dceru i mě to trápí, nevíme, jak se zachovat. Děkuji mnohokrát za radu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Karin, z toho co píšete to vypadá tak, že mezi vámi je mnoho nevyřčeného a na emocionální úrovni nevyčištěného (pocity nepochopení, zranění, nedocenění) Ano, doporučovala bych společnou návšťevu (několikrát) u odborníka. Můžete zajít sama, třeba se pak přidá, když mu řeknete, že terapeut si přeje mluvit i s ním, tak jestli by to pro vás mohl udělat. Jinak doporučuji slyšet, co vám říká, nevyčítat, přát druhému, aby se cítil hezky…. Přeji vše dobré