Hezký den, žiju s přítelem druhým rokem. Vím, že občas kouká na nějaké porno stránky, občas se díváme i spolu. Když je jeden doma sám, tak si po návratu prohlídneme v počítači "historii" a popř. se škádlíme, copak jsme to dělali na tom počítači, když jsme byli sami doma.. jenže já tam včera našla stránky "Cesta k rozkoši", kam si šel zachatovat s nějakýma lidma.. Problém je v tom, že jsem mu o tom řekla, že jsem to viděla, on se nezmohl ani na slovo.. druhý den dělal jakoby nic. Mě to ale v hlavě stále vrtá, jestli dělám něco špatně, že si potřebuje jít "popovídat" s jinýma holkama, který ho "uspokojí"… mě samotné by svědomí tohle nikdy nedovolilo..připadá mi to jako by mi "zahýbal"..nevím jak se toho nepříjemného pocitu zbavit :-(

Milá Leono, jsem ráda, že máte ráda své děti a že víte, že pro ně jste nenahraditelná. V tuto chvíli je dobré aktivovat svou sílu a nejde-li to jinak, můžete požádat lékaře o antidepresíva pro to nejhorší období… Možná je na čase pochopit, že vaši hodnotu neurčuje vztah k druhému člověku, ale že nejdůležitější je vztah sama k sobě a začít tu lásku a péči, kterou poskytujete svým partnerům poskytovat sobě. Udělejte pro sebe něco hezkého, co vás potěší…výlet… třeba víkend za kamarádkou… a asi by nebyla od věci pravidelná psychoterapie…