anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den,nedávno jsem se rozvedl a přes mojí snahu o střídavou péči jsem neuspěl a syna získala do výhradné péče moje bývalá žena.Žena na mě podávala trestní oznámení pro psychický teror,že jezdím autem pod vlivem alkoholu a neustále si na mě stěžovala na sociálním odboru.To vše jen proto aby získala byt a co nejvíc mi znemožnila styk se synem.Při posledním předávání syna po víkendu který trávil se mnou jsem jí oznámil,že požádám soud o rozšíření styku se synem.Okamžitě podnikla opatření a spojila se s vedoucí sociálního odboro péče o dítě,která je mimo jiné kamarádkou její matky.U syna vyvolává pocit provinění z kontaktu s osobami mě blízkými a řela mu také,že jí ho chci ukradnout a vymýšlí si další různé věci kterými kluka stresuje!Byl jsem ted se synem o víkendu a byl to úplně jiný člověk,ze 14 dní je z něj bojácná osůbka,která se bojí říct co si myslí a pořád říká,že se o "tom ted nechce bavit".Evidentně se bojí matky a nechce to připustit. Děkuji předem za pomoc Petr

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milý Petře, můžete nalézt inspiraci i zde: http://www.iustin.cz/art.asp?art=117 Ale povím vám ještě jeden příběh ze Starého zákona: Král Šalamoun se proslavil svými moudrými rozhodnutími. Jednoho dne za ním přišly dvě ženy a prosily o pomoc. První žena řekla: „S touto ženou žiji ve stejném domě. Před pár dny se nám oběma narodilo dítě. Její dítě zemřelo, ale ona ukradla to moje a nyní tvrdí, že patří jí.“ „Ne, to tvoje dítě zemřelo!“ vykřikla druhá žena. „Tohle dítě patří mně, poznám přece, že je moje!“ „Přineste mi meč!“ přikázal král Šalamoun jednomu ze svých strážců. Když ho muž donesl, král Šalamoun prohlásil: „A teď to dítě rozsekni na dvě poloviny a každé ženě dej jednu půlku.“ Jedna z žen zvolala: „Ano, zab to dítě, ať ho nemůže mít ani jedna z nás!“ Ale druhá žena zaprosila: „Můj pane, nezabíjej to dítě. Dej ho té druhé ženě a nech ho žít.“ Král Šalamoun poznal, že tohle je skutečná matka, a vrátil jí dítě. text převzat z: http://deti.vira.cz/Bible-pro-deti/Stary-zakon/Kral-Salamoun ---------------------------------------------------------------------------- Často pustit běh událostí je nejlepší řešení. Můžet stát v povzdálí. Nezapomenout na narozeniny… a syn třeba jednou v klidu k vám najde cestu.