Ahoj,mám hroznej problém:-(Je mi 15 let.S Davidem chodím už dva roky,je mu 22let.asi před rokem mě chodil podvádět,rozešli sme se spolu,ale daly se zase dohromady,Slíbil mi,že už mi nikdy nebude lhát a já se ted po dálším roce dozvídám,že náš vztach byl zjeho strany plnej lží:-(Pořád mi říká,že mě miluje,ale já mám dojem,že už mě jenom zneužívá.Já ho strašně moc miluju je to první kluk se kterým sem spala a do kterýho sem se opravdu zamilovala.nedokážu se ho vzdát i když vím,že lepší už to nebude.Hodněkrát sem se kvůli němu pokusila zabít a přála bych si to i ted,protože nevím co mám dělat.Vím,že sem jenom blbej naivní puber´ták ale já to nezvládám:-( určitě mi budete psát,at se snim rozejdu,jenže já to nedokážu,nemám za kym jinym bych šla,všichni kamarádi se na mě kvůli němu vykašlali.Strašně moc vás prosím pomocte mi:-(prosím vás

Milá Péto, chápu, že to bolí. Je třeba, aby jsi se chovala tak, jak by jsi poradila kamarádce, kdyby byla na tvém místě. Asi by jsi ji řekla, ten kluk si tě neváží, to přeci nemáš zapotřebí, aby se k tobě takhle někdo choval, aby tě zneužíval… Udělej, pro sebe, prosím tě, to co by jsi jiné poradila. Obnovit kamarádství určitě bude možné… jen se do toho pustit. Držím palce a pohlad si srdíčko, dej si tu lásku, kterou by jsi ráda od něj…