anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobry den. Rad bych vylicil sve pocity a problemy, jenze vlastne nevim kde mam zacit. Nasel jsem si pritelkyni, jsme spolu pul roku a myslime to spolu vazne. Planujem deti a vse co k tomu patri. Jsem do ni hodne zamilovan. Problemem je to, ze bydlime u me matky, ktera se stara jeste o svou nemocnou matku a zije tu nekolik let jako v ponorce, protoze se nemuze hnout od sve nemocne matky. Od 14 tu spis zastavam roli jejiho muze nez syna co se tyce reseni problemu, praci atd. Nema v hlave moc pozitiv. Jen se objevim, stale neco chce mam pocit, ze mi bere nejen mou silu ale silu i me pritelkyne. Mezi mou matkou, pritelkyni a mnou je poslednich asi 8 dni velke napeti. Jsem jiz uplne vycerpany. Je mi stale smutno a pritelkyne se odeme da se rict tak trochu odvraci. Ma take dlouhe smeny a nemuzeme poradne spat. Muj nejvetsi problem je ted asi nedostatek sebevedomi, protoze tim stresem co je kolem nas se nedokazu ani pomilovat, protoze mi to zkratka nejde a tolik bych chtel. Je mi uz trapne a pritelkyne me v tom podporuje, ze se to stat muze a ze bude vse zas v poradku, ale ja se tak necitim. Kdyz bych uz treba mohl, tak se ji bojim rici, protoze mam pred ocima sve predesle nezdary a bojim se ze to opet nevyjde. Je to pro mne strasne a moc mne to ubiji. Je mi po ni neustale smutno i kdyz jsme treba spolu. Vubec tomu nerozumim. Jde z nas obou takove neprijemne napeti. Pred temi 8 dny jsme se milovali kazdy den treba 4 za den a smali jsme se. Byli jsme uz v takove fazi, ze jsme si z toho delali i legraci, smali jsme se i pri sexu a byli jsme vyrovnani a stastni. Je to Obrat o 360 stupnu a ja bych chtel vse vratit do starych koleji. Strasne se snazim, ale nejde mi to. Hledam bydleni aby jsme se mohli odstehovat nekam pryc, kde se budeme moci svobodne nadechnout a veci si delat podle sveho. Ale moc se bojim aby nas to do te doby nepolozilo nebo aby nebylo pozde. Vzdy jsem si vsechno vyresil sam, ale ted citim, ze jsem opravdu na dne. Snazim se sam sebe podporovat, najel jsem i na meditace pri svickach, koncentruji svou mysl a myslim na pozitiva, ze me starosti a trable odplouvaji pryc. Dnes jsem se z niciho nic rozplakal a musel zastavit svou jizdu automobilem, protoze jsem nebyl v tu chvili schopny niceho. Pritelkyne se vrati zas az vecer a ja se musim snazit nebyt negativni aby jsme to na sebe stale neprenaseli. Chybi mi jeji kontakt a mazleni. Jsme oba velice citlive osoby ve znameni Panny, radi pomahame lidem ale ted kdyz sam potrebuji pomoci, pripadam si tak sam. Ubyvaji mi sily a pri tom to musim vzit trosku do ruky a chovat se jak chlap a nebyt tak precitlively. Jsem celkem uspesny v praci, nejsem zadnej blbec a pres to vsechno si nevim rady. Miluji to, kdyz vidim jak ji delam dobre a behaji ji jiskricky stesti v ocich a ja po kazdem sexu ziskam nove sebevedomi, ktere je ted fuc. Poradte mi prosim jak tuto slozitou situaci mam resit. Jsem maximalne uprimny a mali to byt nejaky odbornik, kdo mi pomuze, tak se urcite nebojim o cemkoli hovorit, protoze mam zajem tuto situaci vyresit a to kladne. Predem Vam dekuji za par radek.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý Jirko, z psaní je poznat, že se skutečně snažíte a hledáte sílu a uvolnění. Osobní kontakt by byl výrazně přínosnější, protože v tu chvíli se již neděje pouze formulování myšlenek, ale práce s aktuálním stavem. Takže obecně: To, že se chystáte odstěhovat je rozumné a moc neotálejte. To, že se člověk rozbrečí považuji za lidštější než chodit ze stresu ztuhlý (jako moc lidí kolem). Pravděpodobně potřebujete uvolnit, nechat odtéci, smutek i bolest. Pracovat s emocemi v meditativním naladění mysli je velmi přínosné, ale pravděpodobně pracujete ve svých meditacích pouze s myslí, nikoliv s emocemi… (zastavte se…:)) Problém s důvěrou v sebe s tím rovněž souvisí… Přeji vše dobré a držím palce.