anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den. Je mi 15let a chodím na Střední školu. Chtěla bych vás požádat o radu… nevim jak mám začít tak vám to popíšu už od začáku…. Asi před dvěma roky jsem prošla psychickou šikanou. Byla jsem z toho hodně na dně a začala jsem se sebepoškozováním, ale pak se to uklidnilo. až na pár věcí .. když jsem v kolektivu už nejsem tak výřečná a veselá mám hodně depky a takovy ty stavy….. a nyní sebepoškozování začalo znovu ale ve větší míře a nevím jak s tím přestat. Začínám mít i depky kvůli svému příteli. Navázali jsme na to rozhovor a já mám hodně depky a nevím co mu mám na to říct protože se mi o tom mluvit moc nechce. Předem děkuji za odpověd.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Moniko, je potřeba vnitřního uzdravení a přes email to opravdu nezvládnem. Je třeba vnitřní zranění, bloky, destruktivní mylšnky, pocity (třeba i skryté na emoční úrovni) rozpouštět, což je možné nejlépe léčebnými meditacemi. Jsi-li z okolím můžeš mne kontaktovat.Bylo by to pro tebe užitečné, protože je to i způsob, jak minimalizovat depky…Je třeba naučit se napojovat na pozitivno a rozpouštět negace. (nemůžeš-li přijet, napiš na email, pošlu ti doporučenou literaturu) Držím palce