anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, Je mi 30. Naši rodiče se rozvádějí. Oba dva to těžce nesou. Podnět přišel z otcovi strany. Matka to nese velmi zle. Začala lhát a vymýšlet si různé scénáře jen aby si byla jistá, že stojíme na její straně. Vymyslela si i smrtelnou nemoc. Nedokážu jí říst do očí, že lže a ubližuje tím jen sama sobě.I teď mám pocit, že na ní žaluju. Otcovi ničí oblečení, které mu koupila jeho nová přítelkyně, která je příčinou rozvodu. Matku jsem vzala k psychologovi, ale při sezeních jsem nebala přítomna, a psycholog jí po 2 nebo 3 sezeních řekl, že už je vše v pořádku, že ví co má dělat tudíž nejsou další schůzky potřeba. Mám pocit, že lhala i tam. Vyhrožuje už i sebevraždou, nevím co mám dělat. Děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Martino, žijete samostatně? To by bylo dobré. Předpokládám, že jste udělala, co jste mohla. Jak jsem psala Kiře, moc můžeme mít maximálně sami nad sebou… Rodiče si vybírají, co udělají a jak udělají. To je třeba respektovat. Chápu, že pro vás může být těžké se na to dívat, ale víc udělat nemůžete. Maminka si vybírá, jak se situací naloží. Vy ji můžete vyslechnout a třeba i odkejvat, že má moc těžký život… Držím palce