anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobry den.S manželem se snažíme už rok o miminko,ale můj problém je,že on se mnou spí tak jednou do měsíce a to ještě o to musím žádat.Nemyslím,že je to kvůli tomu že by ješte nechtel dite to jsme si vyříkali,tento problém nastal asi tak po 6 letech chození.Jsem z toho už hodně špatná,a chybí mi to tulení.Jinak je na me hodny, žádnou jinou prý nechce,ale moje sebevědomí je na nule,protože mam ješte k tomu asimetrii prsu a to už jsem i po operaci ale stale to není ono a to mi na sebevědomí nepřidá.Brečím a jsem zoufalá,protože ho už určite nepřitahuju. Mluvili jsme o tom snad 100x ale prý je vše v pořádku.Už me nebaví to jeho odmítání svádím ho ,ale on mi jenom řekne večer a večer je zase unavenej.Tolikrát jsem přemýšlela o tom že bych se snim rozešla určite by to s jinou mel lepší.Jenomže kdo by me s asimetrii chtel a na to on spolíhá,už si nevím rady jsem v začarovaném kruhu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Miá Tamaro, některé věty snad nemyslíte vážně… pěkná manžeství včt. sexuálního života mívají i invalidé bez nohy, krom toho asymetrie prsu nemůže být výrazný handicap. Měla byste udělat něco se svojí sebeúctou. Lépe se na tom spolupracuje s psychoterapeutem. Pak se vám řešení bude hledat snadněji. Mluvit s muži často nenese ovoce, často reagují až na skutky, tzn. když budete spát se sousedem, pochopí, že asi vše v pořádku není.Byť váš dotaz je relativně stručný, obsahuje několik potíží. Jak je to s láskou mezi vámi? Jak je to se sexuální apetencí? Jak je to se společnými přáními? Držím palce k vykročení z kruhu.