Dobrý den.Prosím o radu.Jsem se svojí ženou patnáct let.Nyní jsme v rozvodovém řízení.Svoji ženu stále miluji a nedokážu se s tím vyrovnat.Moje žena bohužel ztratila o mě zájem.Neustále na ní myslím,i když mám přítelkyni,se kterou nyní žiji.Bohužel k přítelkyni necítím,to co ke své ženě,i když bych moc chtěl.Proto Vás žádám o radu,jak se zachovat.Děkuji Martin

Milý Martine, nevím, co bylo příčinou toho, že žena o vás ztratila zájem. Ale je třeba to brát jako fakt. Je potřeba se s tím smířit, poděkovat za to hezké, vzít svůj kus viny a zkonstatovat: jinak to nešlo, přeji tobě i sobě, aby se nám dařilo, abychom byli schopni milovat, i když naše cesty již nejsou spojené. Toto rozloučení je nutné prožít, teprve pak můžete plně milovat jinou ženu (můžete se objednat a kus toho vnitřního rozlouční můžeme udělat spolu…)Přeji vše dobré.