Dobrý den, je mi 17 let, potřeoval bych prosím poradit co dál. Můj příběh je takový že už rok a půl jsem zamilovaný do jedné holky. Asi tak první měsíc co jsem ji znal sme byli prakticky furt spolu, bylo nám spolu strašně dobře, nasmáli jsme se a nikdy jsme se nenudily, byli to ty nejkrásnější chvilky mojeho života. Pak sme si jednou tak psali na ICQ a a po určité konverzaci my napsala že se omlouvá za to jestli mě dala nějaký zbytečný naděje ale že by chtěla zůstat jen kámoška a že nechce ted s nikým byt a že jí tovyhovuje líp takhle, když nikoho nemá…..poté sem spolu přes 7 měsíců nemluvily až ted, začínáme s se spolu zase bavit, ona mi dělá mou partnerku v tanečních a tak….začíná se všechno to co bylo minulý rok zase vracet k tomu co bylo předtím, ale já jak to tak pozoruju tak asi nic nebude, nejraději bych na ni zapoměl, ale není to tak snadné…každá chvíle co jsem s ní třeba v těch tanečních mě zevnitř trhá na kusy, na povrchu se chovám jako vždy, srandovní trochu potrhlý kluk ale uvnitř to ve mě vře, tak strašně bych jí nějak řekl co k ní cítím, ale myslím že kdyby sem jí to řekl tak to tím můžu pokazit a to bych v žádným případě nechtěl. Radši bych s ní byl jen kámoš, než ji nemít vůbec. Píšu vám s nadějí že mě poradíte co dál, protože já už fakt nwm co dělat, není den kdybych si na ni nevzpoměl. Děkuji

Milý Lukáši, bohužel se někdy stává, že se zamilujeme do někoho, kdo naše city neopětuje. Píšeš, že s ní chceš být raději kámoš, než s ní nebýt vůbec. Cítíš-li to tak, tak zkus i své city k ní proměnit v city kamarádské. Mám pocit, že kdyby jsi nyní o ni ještě nezkusil zabojovat, že by jsi si to vyčítal. (a taky nezapomeň, že v ten správný čas vyvolat žárlivost může být rozhodující moment(ale taky nemusí)). Důležité je to, aby to, co se rozhodneš dělat, ti přinášelo radost. Postupně lze naučit se zacházet se svými city. Když se rozhodneš na ni zapomenout důležitou součástí toho by bylo, že se přestanete vídat.A nezapomeň, láska by měla přinášet radost, nikoliv trápení. Držím palce.