anonym Personál zeptal se před 15 roky
Ahoj, nevím komu se svěřit!Kde bych začala..Se svojí sestrou mám skvělý vztah, mám ji moc ráda, je hodná, hezká, vždy se snaží vyjít vztříc a mohla bych ji vychválovat dál,bylo by to ale na dalších 100 stran. Ale je taky trochu naivní,už 6 let žije s klukem, kterého jsem měla za nejlepšího chlapa na světě, zase hodný, pohledný (bohužel),kamarád s každým, zase pro vás by se rozkrájel, ale pro ostatní taky, asi proto ho všichni i v naší rodině milujou, jenže…On se mi před svěřil, že mojí sestru podvádí, když mi to před 3mi dny řekl, ztuhla jsem jako socha, samozřejmě jen uvnitř, aby nic nepoznal a mluvil dál, jenže když se chtěl rozkecat, musela jsem ho zastavit, protože jsem na to neměla žaludek!!!Sestra je ve 3tím měsíci těhotenství a takové zprávy by jí mohly ublížit, a navíc se mají brát!A ten h… ji podvádí už 1,5 roku.Co mám dělat???Nedokážu se sestře dívat do očí když s ní mluvím,vždyť ona ho absolutně nezná!Řekl mi i to že s holkou je převážně kvůli sexu, sestra podniká i on,tak si myslím, že ta normální chuť na sex se stresem kazí, on si představuje že spolu budou spát 5xtýdně…Poraďtě mi prosím vás, co dělat…fakt nevím…Lenka

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Lenko, nezáviděníhodná situace. Co sledoval tím, že vám to řekl? Zeptala jste se ho? V tuto chvíli bych se snažila mlčet a pozorovat. Oba jsou dospělí a vědí, co dělají a čekají rodinu. Sestře byste ted asi nepomohla… informovat sestru o tom, že sexuální život je pro partnerství duležíté však můžete, jeho o tom, že jste časovaná bomba a že by stálo za to prozkoumat, zda není na sexu závislý… a zda mu stojí za to rozbourat rodinu. A Lenko, nezlobte se na něj… (je to jen zmatenej chlap a před těhotnou sestrou neutíká, jedná pod vlivem nějakejch svejch pnutí a sám si s nimi asi neví rady…nezapomeňte na jeho pozitiva….) Držím palce (a doufám, že se za ten týden neseběhlo něco nemilého)