Dobrý den.prosím o radu.Jsem s manželkou už 15 let.Máme 3 děti,15,12 a 10 let.Asi 4 roky nam to už neklape,nehádáme se,ale taky spolu moc nekomunikujeme a manželka tohle potřebuje.Vedení rodiny je na ní.Já nosil peníze a manželka se jako starala o domácnost.mužské práce já.Vše začalo gradovat když jsem si všiml že si často povídá v práci s jedním mužem.Promluvili jsme si o tom ale ja nevěřil že mezi nimi nic není.Již v této době jsem se uzavřel(postavil si hlavu) a nechal jsem vše na manželce.Skoro jsme se nebavili.Myslel jsem že příjde a jak se říká odprosí, abych se vrátil.Začal jsem pít a mít z toho deprese.Asi v posledních 2 letech mě potkalo 2x umrtí kamarádů(sebevraždy).A tak jsem to chtěl ukončit také tak.Jenže nedotáhl jsem todo konce.Nyní se chce se mnou manželka rozvést,s tím že už mě nemá ráda.Ale já se rozvést nechci,mám ji stále hodně rád i děti a chci dát rodinu dohromady.Stále přemyšlím o sebevraždě jestli bude chtít stále rozvod.Tohle manželka ví,že mám k tomu sklony.Mám rodinu rád a nechci se rozejít.S těmito sklony jsem manželku zatlačil do kouta,říká že takový konec nechce,tohle dětem neudělá.Nedokážu se normálně rozvést a opustit rodinu.Jak mám postupovat dál??? děkuji za odpověď.

Milý Bohuši, vy jste "dílo" ;). Co takhle trochu zodpovědnosti ke svému životu, k dětem…? Přijmout svůj život, zodpovědnost za své jendnání… Spoluzodpovědnost na rozpadu manželství máte oba a vy to víte, tak by od vás bylo docela mužné toto unést. Můžete se kem ně objednat, můžete přijít sám nebo i s manželkou… Chlape, kdyby se zabíjel každý, kdo se rozvede, to by bylo sirotků… a určitě víte, že lepší táta rozvedený než zabitý. Najděte si v životě něco, co je pěkné, co vám dělá radost a neměla by to být manželka ani alkohol, protže to by bylo spíše o závislosti. Přeji jasné myšlenky a čisté srdce.