anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, ráda bych se zeptala na váš názor. Již dva roky se léčím na depresy přesná diagnoza je Smíšená anxiózně-depresivní porucha. V tuto dobu mám předepsané antidepresiva Xanax 1-1-1 a Mirtazapin 0-0-1. Měla jsem velké úzkosti, strach, nevysvětlitelný strach, pláč neschopnost se starat o sebe i druhé o domácnost dítě atd. Během těch dvou let jsem měla léků více až tyto se mi zdály, že opravdu zabraly,ale mám často výkyvy nálad a nemají důvod což mě hrozně štve a už bych brečela zoufalstvím, protože moje stavy nemají příčinu. Žiju spokojeným životem, nic mi nechybí a toto vše začalo porodem, který považuji za příčinu mých stavů. Po porodu jsem měla depresy, kterou jsem se s paní doktorkou na gynekologii snažily tlumit tim, že jsem se jí svěřovala s pocity nechtěla jsem léky kvůli kojeni. Urovnalo se to na dva roky jsem se citila dobře, chut na sex naprosto zmizela a to přetrvává dodnes a to už to jsou 4 roky od porodu. Už se mi to zdá strašně dlouhé, že se to nevyléčilo. Pan doktor psychiatr mi říká, že musím být trpělivá, ale já už jsem zoufalá když víte, že se bojíte usnout, protože víte, že ráno vám bude zase do breku, strach bez důvodu a nebudete pro svou rodinu k užitku neschopná cokoliv dělat, jen myslet na to, že mi není dobře. Neužívám si svého dítěte tak jak bych si přála, nehraju si tak jak bych chtěla a jak chce on, někdy mi to dokonce i vadí jak jsou lidé veselý, spokojený… už chci aby to skončilo…nevím, kde je zakopaný pes, jsem už unavená z toho čekání na zlepšení. Myslíte, že ten porod mohl tak moc všechno pokazit a že bych se měla léčit jinak? Ještě dodávám že se asi 2 roky léčím na štítnou žlázu beru letrox 75mlg. Děkuji za odpověd

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá beruško, co se týče medikce, tak to skutečně nejlépe pořešíte s lékaři (hormony, štítná žláza souvisí skutečně s náladami). Jak váš příběh dokumentuje, člověk opravdu není tvor jednoduchý. Já bych vám doporučila prozkoumat energetické pole, záznamy v tomto poli a jejich očisty např. léčebnými meditacemi. Někdy je to skutečně běh na dlouhou trať, ale výsledky se dostaví, je to však aktivní práce (asi tak, jako když se chcete naučit např. cizí jazyk) Přeji vše dobré