anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, Jsem 11 let s jedním mužem…podotýkám , že je skvělý! V červenci loňského roku jsme se vzali! Doposud bylo vše v pořádku, ale od té toby co jsme se vzali..jsem začala dělat věci , kterým sama nerozumím! Vždy když někam razím bez manžela , dám si pár skleniček..a po těch pár skleničkách ..mám chuť se k někomu přitulit a nakonec to i tak dopadá!!!Ale nakonec zjistím, že tomu muži jde jen o to , aby se pobavil a já hledám ..i když se mi o tom špatně píše..Milence! Človíčka , který se mnou zajde na muzikál, do kina! Můj manžel je skvělý..jen co mi v našem vztahu chybí je , že manžel nemá zapotřebí něco podnikat! Takže většinu času trávíme doma! A já mám potřebu žít! Něco podnikat..bavit se !Poraďte mi co mám dělat, abych se vyvarovala těmto situacím! Stavu úzkosti.., že o mě nikdo nestojí!! děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá L., v průběhu života si lidé vyvíjejí, problém je, když se v partnerské dvojici lidé rovíjí pouze jeden nebo když jsou partneři opačného zaměření v linii introverze – extraverze. Ale z vašeho psaní mi připadá, že toho se Váš problém týká jen částečně. Jeden problém je, že chcete být aktivní, získávat prožitky mimo domov a druhým problémem jsou stavy úzkosti spojené s vnitřní nevyrovnanotí se sebou, se závislostí na okolí. Potřebujete si urovnat vztah k sobě, ke svému životu…. (můžete v té věci spolupracovat s profesionálem – to doporučuji). Máte děti?