Hezký den, chci se zeptat zda lze nějakým způsobem odblokovat averzi na muže. Mám za sebou velmi těžké období, z kterého jsem se relativně dostala a dá se říci, že jsem spokojená. Bohužel mi z něho zůstal právě tento pozůstatek. Nemám nejmenší chuť si pustit muže blíže k tělu, sex mi nic neříká a už jen ten fakt, že je někdo mužem mi vadí. Vzhledem k tomu, že jsem vdaná a mám i syna na kterého tyto pocity přenáším, je situace dost těžká. Děkuji

Milá Kláro, docela mne pobavila věta: "už jen ten fakt, že je někdo mužem, mi vadí." Ale je fajn, že víte, že tento postoj není v pořádku, že za individuální prohřešení by se neměli odsuzovat další jednotlivci. U vás k tomu patrně došlo po silném citovém ublížení a bylo by tedy třeba s takovým ublížením zacházet jako s traumatem. Chcete-li uvést svou duši opět do lásky a míru, doporučuji s tímto cílem vyhledat psychoterapeuta. Je třeba vnitřního uzdravení na emoční úrovni. Můžete mne kontaktovat, ráda s vámi budu pracovat.