anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobry den,chtela jsem se zeptat,jak se mam chovat ke sve matce,byla jsem sama s dcerou a nasla jsem si pritele,zacla na nej zarlit,tak jsem se odstehovala,ona zustala sama a od te doby mi vola a vyhrozuje sebevrazdou.zmenila jsem si telefonni cislo,ale dal mi vola do prace na pevnou linku. Dekuji za odpoved.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Oli, to je moc podivná situace. Maminka má problém. Navrhuji Vám, abyste si našla specialistu, psychoterapeuta, který vám bude připadat příjemný (to nejlépe zjistíte osobním kontaktem) a poprosila svou mamku, aby k němu s vámi kvůli vám zašla, že jste na pokraji sil a prosíte ji tímto o pomoc. To je odpoved pro vás, pokud myslíte vážně, že si chcete pomoci vzájemně. Možná bude třeba několika setkání. Specialista by měl vést dialog k tomu, aby došlo k rozvolnění závislosti vaší mámy na vás.