dobry den, mam problem jsem 3 roky rozvedena mam dceru 6 let, po dvou letech od rozvodu jsem poznala "bezva pritele",znali jsme se pul roku pres net,denne jsme si dopisovali a volali, a bylo vse idealni,stravili jsme společne dovolenou a ja otehotnela,za nekolik mesicu se ke mne nastehoväl a le prestala jsem k nemu cokoliv citit,aniz by neco delal spatne tak mne vytačel,nevim jestli hormony nebo ne.ale ukazalo se jak ho to vse bolelo to moje chovani vuci nemu, tak zacal strasne zarlit na meho byvaleho muze a jeho rodinu,(s byvalym nic nemam ani jsem nemela)jednou kdyz se pritel opil tak na mne hrozne rval a nadaval mi ze jsem k…va,a jeho dite u k..vy vyrustat nebude,majetnicky zarlivec, strasne mu vadilo ze mam hezky vztah se svoji byvalou tchyni,a prijde mi ze zarlil i na moji dcerku, je tohle normalni? rozesli jsme se protoze tim nadavanim u mne klesl,ale neustale mne obvinuje ze on vlastne za nic nemuze i kdyz se omluvil za ty nadavky,ze si to doopravdy nemysli, ale jeho mamka mi rikala ze on nekolikrat uhodil z zarlivosti pritelkyni se kterou tehdy chodil.je paranoidni nebo si to myslim jenom ja? mam z nej strach a milovat takoveho labilniho cloveka nedokazu,takze ted mam depku a jsem sama na dve deti.myslite ze zivot s takovym clovekem muze byt klidny a harmonicky?

Milá Marino, oceňuji, že jste popsala svůj díl viny na stavu tohoto partnerství. Když parner necítí přicházející lásku od vás, když necítí, že by se mu v rovině citů dostávalo to, co dává… spouští se u něj tento destruktivní mechanismus… neuvědomuje si, že jediné řešení je nechat vás být a svou energii věnovat tam, kde se mu bude vracet. Je pro něho těžké uvidět, že investoval do černé díry, je těžké zorientovat se ve spletitosti vztahů kde hraje roli i láska k dítěti. Můžete z něj udělat paranoika nebo s ním jednat a komunikovat poctivě – nést důsledky svého žití.