anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den.Je mi 40 žil jsem s prítelkyni 7 let.Bydleli jsme spolu,poridily chalupu,koupily auto.Ale trikrat jsem ji uhodil,pil jsem a chatoval na internetu.Me dost vadilo ze se mnou nespi a nemame sex.Ona jen uctovala a ja sedel v kuchyni.Dneska jsme se rozešli ja bydlim jinde.Co mam delat aby jsem si nasel cestu k ní aby mi veřila.Pořád jsme v kontaktu.Musíme splácet společné dluhy.Hlavne mi je to všechno líto a mám jí rád.Děkuji za pomoc.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milý Pavle, když někoho zranujeme, je nutné počítat s tím, že jizvy v něm zůstávají… Patrně na destrukci vztahu jste se podepsali oba. Je možné smířit se s rozchodem, protože na obnovení vztahu musí být dva. Pokud přítelkyně je ochotná s vámi být dále v kontaktu, můžete velmi jemnými krůčky dávat ji najevo zájem a vstřícnost. Mám pocit, že byste si potřeboval sám urovnat myšlenky a svůj vztah k životu. Přeji vše dobré.