ahoj.. jsem mlada holka.. je mi 16.. budu strucna.. kdyz jsem se narodila tata me nechtel pac jsem holka. ve trech mesicich od nej mama odesla. o rok pozdeji se matka provdala aby jsme meli tatu. jenze to byl hajzl kterej nas mlatil, psychycky tyral a nekolikrat se to resilo s policií a se sociálkou ale ty nic nemohli udelat.. mlatil casto a málo takze zadny modriny. dokonce na nas vytahl i pistoli ale dostal za to jen podminku. ted v zari jsme od nek konecne odesli. k babi.. do jedny mistnosti bydlime tam tri. vse se to stalo 1 zari kdy do toho jeste srazilo auto brachu a jeste do toho prvni den na stredni.. jeste jsem to zvladala. ale po dvou mesicich me zacli nadavat ve skole (nadavali mi uz od 4ty ale doufala jsem ze se to na stredni zmeni) a mama zacala jezdit za Pepou (to je ten nepravej otec se kterym se rozvedla) oni postavili dum, u soudu kdyz se reklo ze jde o domaci nasili byly rozvedeny hned. ma moůznost ho bez kecu vyhodit pod most. ale ona s nim je kazdej den a chodi tam i spat! rozvazi noviny uz zase s nim. nas jen dala k babce a sama si jezdi tam "domu". Mezitim jsem se uz jednou psychicky sesypala.. a taky jsem se chtela zabit.. Tatu ted vyhodili takze nam uz nebude davat penize, ale ja pracuju a mam ve skole fleka uklizecky.. mama mi nic nedava vse si platim sama.. ale chci setrit a nevim co, kdyz musim vsechno investovat do skoly a na dopravu.. mam kluka uz 8 mesicu a je jedinej kdo me drzi nad vodou, ale cela rodina mekta ze jsem se zmenila kvuli nemu a ze me nici.. kdyz rikam s brekem mame ze chci rodinu a domov tak se zacne smat a rekne ze rodinu budu mit az se vdam.. vcera vecer jsem mela zase psychickej zachvat a vsem je to uplne jedno.. napsala jsem nasemu socialovi ale ten s tim nic nedela.. nevim si rady.. jaky je to v decaku? bylo by to lepsi nez doma? o víkendech jezdim za pritelem (je z jihlavy a ja z plzne) mohla bych v decaku taky jezdit? myslite ze je nejaka moznost ze si mama uvedomi ze mi ublizuje? co mam delat aby se me nekdo uz vazne vsiml? ani pokus o sebevrazdu jim nic nerekl a jen rekli ze mi to prejde ze mam hystercak ze jsem blba.. ze uz se mam chovat dospele.. ale kdyz chci neco dospele rict tak jsem zase jen dite a rikaj si to jak se jim to hodi.. ja uz si vazne nevim rady.. jsem zoufala.. celou noc jsem probrecela.. prosim pomozte mi..

Milá Evčo, jsi velmi brzo konfrontována s nástrahami života. Máma se patrně nezmění, na má dost starostá sama se sebou. Evčo, tvůj život je tvůj, pečuj o něj. Holt musíš zodpovědnost za něj převzít zcela sama. Přemýšlím nad tvou otázkou, zda by byl dětský domov pro tebe řešením. Do určité míry přijdeš o svobodu. Víkendové odjezdy jsou možné, pokud dá ředitel a rodič souhlas k opuštění domova. Přesněji to můžeš zjistit, když nějakému řediteli DD zatelefonuješ. Měla bys zajištěno ekonomické zázemí (jídlo, teplo, peníze na školu…) Odkud jsi? Koho jsi myslela tím, když jsi psala "sociálnímu jsem to říkala"? (můžeš mi napsat na email)