anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, potřebuji radu! Dostala jsem se do hrozného stresu! Nejím, nespím, pořád mi je na zvracení, v hlavě mi to šrotuje a nedokážu se na nic soustředit! Po pěti letech mi přítel oznámil, že už ke mě nic necítí a že bychom si měli dát pauzu! Náš vztah byl doposud vpořádku, občasné hádky kvůli práci, ale nic závažného! Jelikož nemohu mít děti přirozenou cestou podstoupili jsme 2xumělé oplodnění bohužel bezúspěchu :-( Jelikož jsme si spolu pořídili domeček a celý ho dali dohromady, věřila jsem, že je vše na dobré cestě! Teď nemám kam jít a ani nevím jestli někam mám jít! Všichni mi říkají, že nemám odcházet, protože je domeček nás obou a on nemá právo mě vyhodit! Ale je to hrozné, lže mi do očí, dokonce si během týdne co se rozešel se mnou našel jinou a s tou již měl i sex! Když odjíždí za ní (a to vím a poznám) tak mi mezi dveřma řekne, že mu mám věřit, že nikdo jiný v tom není!Mám černé myšlenky a nejraději bych nebyla, nejspíš opravdu stojím za nic! Vím, že bych tím asi pár lidí zarmoutila, ale já bych měla alespoň klid! Ne jen ten stres, kam jde,co tam dělá, kdy se vrátí! Jsem zrala na Psychologa? Můj věk 32 on také 32.Předem moc děkuji za jakoukoliv radu!

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Rinko, myslím, že skutečně potřebuješ spolupráci s jiným člověkem. Do krizí se dostáváme proto, abychom se naučili něco nového o sobě, o životě… Důležité je nevzdat se… Vím, že je to velmi náročná situace, ale zhroucením ubližujete sobě a nic to neřeší… Je potřeba začít rovnat myšlenky, zlepšit vztah k sobě. Tu deku, mlhu, která na Vás padla, je třeba odložit a podívat se ven… Věnovat pozornost sobě… Pokud budete chtít, ráda Vám s tím pomohu…