anonym Personál zeptal se před 15 roky
Před rokem jsem přišla na nevěru svého muže,on tehdy slíbil ji ukončit,dokonce mi zařídil setkání se svou milenkou a ona slíbila,že to ukončí,ale on ji po nějakém čase začal nahánět sms-kama,čekat na ni na různých místech,až zase podlehla,já jsem to poznala a poslala ho na garsonku.On to zase ukončil,když ji psal tekly mu slzy,ale po 2 měsících,když si našla přítele,ji zase začal uhánět.Tak jsem ho poslala za ní,byl tam dva týdny a zase začal uhánět mě.Tak jsem mu řekla ,že je konec a on se tři měsíce choval skvěle až jsem si začala myslet,že by se to dalo vrátit,ale najednou ji měl zas plnou hlavu a začal ji zase uhánět.Já už to jenom pozoruji a snažím se být mimo,abych do toho nezatahovala děti.Za dva týdny,ale zase začal posílat sms-ky ,že mě miluje,že to byl omyl.Jinak byl dobrý manžel,žili jsme spolu 15 let,máme dvě děti,ve všem jsme si rozuměli – v sexu, koníčkách.Ale zjistila jsem ,že i předtím měl milenku,kterou také takhle střídavě naháněl.Do poradny ho nedostanu,pořád za mnou chodí a píše a já nevím co mám dělat.Mám ho ráda,dokázaly bych mu odpustit,ale bojím se,že je to patologické,nebo nějaká psychická nemoc tak si držím odstup.Ale je to otec mých dětí,nemůžu mu nebrát telefony a sms-ky a protože ho mám ještě opravdu ráda,tak nevím co mám dělat.Do poradny mně objednají až za dva týdny a do té doby se zblázním .Děkuji Fialka

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Fialko, myslím, že už jsme si psaly, že :). Je znát, že jste už ušla kus cesty a nemyslím si, že se zblázníte… jste šikulka. Řekněte, že jestli si přeje obnovu vztahu, tak at s Vámi jde k psychoterapeutovi, že vy sama si s tím nevíte rady… Co dělat? Situaci pozorovat – být pozorovatelem a spíše se bavit než hroutit – jak někdo moudrý řekl: Rozdíl mezi tragedií a komedií? V komedii lidi přežijí – a to u Vás přežiji, že :)?