> Dobrý den,chtěl bych poradit.Již delší dobu jsem měl problé se > svojí životní partnerkou.Jezdíval jsem za ní o víkendu a po > jednom takovém víkendu jsem se rozhodl,no rozhodl-napučel jsem se > a odešel od ní v průběhu týdne jsem si přišel pro oblečení a > dělal tvrdého chlapy,že to zvládnu,ale po měsíci,jsem zjistil,že > mi strašně chybí a snažím se k ní vrátit.Odmítá mně s tím,že jí > ted líp,ale nemůžu se s tím vyrovnat a chci udělat vše abych jí > získal zpět.Je mi 38 let a přítelkyni 41 let.Píšu jí denně na > Skypu,ale její odpovědi jsou negativní.Strašně se trápím…Nosím > jí květiny,slíbil jsem jí finanční podporu,vyznávám jí lásku.Moc > si přeji,aby mně vzala k sobě zpět.Prosím o radu,jak udělat vše > proto,aby jsem se jí nesprotivěl a vzala mně zpět.Jného muže > nemá.Byli jsme spolu 4 roky a už se nám podobná situace stala,ale > vzala mně zpět-ted to trvá 2 měsíce a mám strach aby mně > odpustila.Prosím o radu,jak se zachovat,aby mně odpustila-děkuji > Zbyněk.

Milý Zbyňku, nevím, co je příčinou toho, že se expřítelkyně cítí bez Vás lépe. Také není dobré si zahrávat s vytvářením konců. Hledat mírové řešení bývá lepší dříve než vypukne bitva. Principiálně není dobré tlačit. Doporučuji tedy, poděkovat ji za to hezké a přát ji, aby se měla dobře s Vámi nebo i bez Vás. To přeci člověku, kterého máme rádi přejeme, že? Možná by pro Vás bylo zajímavé objevit, jak jste se na problému spolupodílel…, co je Vaše zodpovědnost, co její. Možná ji za nějaký měsíc můžete "pozvat na kafe…". Doporučuji přestat se trápit a odpustit sobě i ji. Prostě jste danou situaci v dané chvíli jinak neuměli vyřešit.