anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, už dlouho hledám odbornou pomoc. Už od mala mě provádí pocit, že sem se nikdy neměla narodit, že svým příchodem sem ublížila mnoha lidem a ubližuji dál. Měla sem 3 kluky ti mě podvedli, ale mám pocit že sem jim ublížila já. Teď mám přítele, který má mnoho kamarádek, ale věřím že on by mi nikdy neublížil. Teď když mu chce jedna z jeho kamarádek(je to i moje kamarádka) něco důležitého říct o čem nesmím vědět(a prý že jemu to ublíží) cítím se jako ve vězení. Je mi stále zle bolí mě hlava klepu se a je mi na zvracení. Nevím co se děje a mám strach. Tento pocit mám vždy, když nevím; co se děje. Dříve sem se kvůli těmto pocitům i sebepoškozovala. Je to normální? Dalo by se s tím něco dělat? Děkuji předem za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Rimi, bylo by dobré naprosto vědomě změnit svůj vztah k životu. Pokud cítíš, že myšlenka: je zcela vpořádku, že jsem se narodila; mám ráda svůj život; konám vše dobré, co je v souladu s láskou ke mně samé a ke světu kolem – pak by bylo dobré jednotlivé bloky naléz a rozpustit. Doporučuji spolupráci s psychoterapeutem, psycholéčitelem… Pokud budete chtít, můžete mne kontaktovat pro aktivní spolupráci. Držím palce na cestě za poznáním…