anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, mam problem se svym manzelem. Manzele jsme 2 roky, snatku predchazel rocni vztah. Pohadali jsme se, jak uz to byva kvuli nesmyslu. Chtela jsem na par dni odjet k rodicum, abychom si od sebe odpocunuli. Manzel se me neustale ptal, jestli se chci stehovat, zacal vyhozovat veci ze skrini. Byla jsem vystrasena z jeho chovani, neodpovidala jsem mu, on se tak rozcilil, ze me chytil za vlasy a smyknul se mnou o zem. Nevim co s tim mam delat. Z jeho strany neprisla ani omluva, ani naznak sebemensi litosti. Dela jako by se nic nestalo. Ja od te doby nedokazu myslet na nic jineho. Nevim, jestli mu to nekdy dokazu odpustit. Myslim si, ze pro toto neni zadna omluva. Muzete mi poradit, jak se s tim vyrovnat a co delat dal?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
MIlá Kristýno, Zaráží mne, že manžel se neomluvil… Ptáte se na vyrovnání se s tím – pokud váš vztah má pokračovat hezky, měli byste si o tom promluvit, měla byste mu říci, že tím u vás vznikl blok a co si o tom myslí, jaké to pro něj bylo… Taky že nevíte, co ten blok s vámi udělá dál, ale že si myslíte, že abyste k němu mohla mít i nadále hezký vztah, potřebovala byste od něj slyšet něco důležitého např. omluvu. Máte-li ve vztahu pokračovat, odpuštění (to není souhlas s činem) budete muset udělat a nezapomente, že odpouštět je božské :). Držím palce.