anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den, jsem 19 let spokojeně vdaná,mám 3 děti a v loni-srpnu jem se zamilovala do muže taktéž ženatého s rodinou.Byla a je to vzájemná láska na první pohled.Občas se vídáme,téměř pravidelně si voláme.Oba s tím bojujeme,protože rodina je pro nás důležitá,avšak toto je pro nás opravdu silné.Navíc se fyzicky moc přitahujeme a rozumíme si.Jsme tak zvaně stejně naladěni.Nikdy jsem si nemyslela,že mě něco takového potká,navíc jsem nic takového nikdy nevyhledávala.On je na tom úplně stejně.Musím na něj stále myslet a nemůžu se pořádně na nic soustředit.Mám neustále takové vlny,kdy si uvědomuji ,že to není správné,avšak proti tomu bez něj nemůžu být.I v sexuálním životě se mi ten vztah promítl.Když jsem s manželem,myslím na jiného a vůbec nic z toho nemám.Stále jen předstírám. Zatím jsme spolu nic důvěrnějšího neměli,avšak to je zřejmě pouze otázka času a příležitosti.Hrozně mě to vyčerpává.Asi mi moc neporadíte,ale pomohlo by mi alespoň znáš váš názor.Předem děkuji!Zdravím Vás.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Jano, Chápu vaše zklamání a rozčarování. Zkuste si představit, že čtete svůj dopis, jako kdyby byl od vaší kamarádky. Co byste jí poradila? Ještě vám připomenu vaši větu: dala jsem do toho vztahu vše – víc neumím, nemůžu… Já si dovoluji přidat otázku, z kolika procent naplňuje tento vztah vaše očekávání (oblast – sexuálně-emoční, hmotné zajištění, trávení volného času, životní styl a směřování…). Jsou vaše očekávání reálná? Domnívám se, že z velké části ano. Proto doporučuji, seznámit ho s tím, co chcete – co opravdu chcete, dále mu říci, že víte, že ho nemůžete k ničemu nutit a že ani nechcete, ale že pro vás není dobré ve vztahu pokračovat, přestože rozchod je pro vás bolestný… Držím palce.