Dobrý den, se ženou máme dvě děti a domnívám se, že i šťastné manželství. Přišli jsme ale na to, že si naše děti hrály trochu více než jen "na doktora". Synovi je 11let a dceři je 7 let. Nedošlo sice k pohlavnímu styku, ale oba byli svlečeni a došlo k uspokojení našeho syna, nejspíš ústy. Našli jsme také našeho syna onanujícího u spící sestry. Jsme z toho zděšení a vůbec netušíme jak tuto situaci řešit. Děkujeme za odpověď. Jan

Milý Honzo, je třeba, abyste se synem otevřeně mluvil o sexualitě, o pohlavním pudu… že je přirozené, že se člověk naučí svůj pohlavní pud ovládat, že pud není vládcem člověka… součástí rozhovoru by měla být také informace o tom, jak to mají ženy, že ženy jsou citlivé bytosti… a jak je to se sexuálním zneužitím vůbec a dětí obzvláště … že sestře takový zážitek může ublížit … že za takové jednání by byl příště skutečně potrestán a musel by podstoupit vyšetření… S dcerou by mohla pohovořit žena, zeptat se ji, jak ji to bavilo … Přeji vše dobré…