Zdravim.Mam přes rok přítelkyni(24)(mě je19),a máme ve vztahu problémy.Jsme obě žárlivé.já moc citlivá a vyčítavá.Přítelkyně je 9 let středně závislá na pervitinu a alkoholu(já sem taky trochu fetovala a pila,ale teď už jen minimálně) a má to tak nějak nesrovnaný v hlavě,často a posl.dobou je to horší.Když je opilá je na mě hrozně agresivní,psychicky vše obrací na mě,nenechá si nic vysvětlit,svou vinu vzápětí obrací na mě,vyhazuje nebo ničí věci co něco znamenaj pro náš vztah.většinou to zkončí porvánim.at dělám cokoliv někdy má nervy i střízlivá.často je pryč.Vytočí jí sebemenší věc,je vztahovačná,myslí si že mi něco vadí,že jí budu něco vyčítat ale třeba to tak někdy neni že bych jí něco zas chtěla vyčíst.Ona to ví,že si to nezasloužim.Sama ale neví proč se tak chová.Jinak je to ůžasnej člověk.Musim ještě dodat že dříve než mě poznala fetovala každý den a hrozně moc.A prý se kní nějací lidé zachovaly hnusně.Možná se její mozek brání,tomu co bylo..Moc se milujeme a nechcem se oputit.Přítelkyně se snaží ale sama psychycky neví..díky moc za nějakou radu.šmudlinka

Milá Šmudlinko, drogy mění vědomí člověka… ano, to víte… při dlouhodobém užívání proměnují i sobnost… čím dřív člověk začne brát drogy, tím horší následky na život. V 15 letech osobnost člověka není kompletně vybudována, říká se, že člověk ve vývoji zamrzne na té úrovni, kdy začal brát drogy. Toto samozřejmě neplatí do Z., ale za úvahu to stojí… Radu, kterou asi nechcete slyšet je, aby podstoupila systematickou léčbu závislosti nejlépe pobytovou. Kontakty, které se mohu hodit: http://cervenydvur.cz/, http://alkohol-alkoholismus.cz/apolinar-oddeleni-pro-lecbu-zavislosti-vfn/apolinar-pl-luzkove-oddeleni-pro-zeny . Pokud nedojde k systematické, dlouhodobé léčbě, není pravděpodobné vyrovnané partnerství…