Zdravím, před měsícem jsme se rozešli s přítelkyní, byli jsme měsíc od sebe..Poté jsem zjistil, že ji stále miluji, tak jsem se to pokusil dát opět dohromady..Vše se povedlo..Milovali jsme se. Potom mi, ale řekla, že se několikrát vyspala s mým bratrem během toho měsíce. Můj bratr má vztah už 2 roky a ,,prý tu svoji´´ hrozně miluje, ale teď udělali něco takového..Vím, že jsme spolu nebyli ten měsíc..Vyrovnal bych se s tím, kdyby to byl kdokoliv jiný, ale můj bratr- je mi z toho na zvracení..nemůžu spát, mám hrozný vztek..vím,že můžete těžko najít řešení..jen bych potřeboval slyšet zda s ní mám být i nadále, když mi tvrdí se slzami v očích jak mě stále miluje..ta představa, jak s ní spal můj bratr mi strašně ubližuje..

Milý Ládo, 1. rozhodněte se, zda je pro Vás důležitější zabývat se představou sexu vás a vaší dívky a rozejít se s ní nebo s ní žít hezký vztah a odpustit všem zůčastněným… 2. jinou možnost pro svůj klid nemáte (3. holt bratry někdy spojuje podobný vkus :) , vaše dívka taky skrze vašeho bratra mohla vnímat spojení s Vámi… a bratr se mohl pokoušet držet dívku ve Vaší rodině…- důležité je, že se máte všichni rádi, a holt se to vyjádřilo sexem).