anonym Personál zeptal se před 15 roky
DOBRÝ DEN, MÁM TAKOVÝ DOTAZ OHLEDNĚ PSYCHICKÝCH PORUCH.. > TRÁPÍ MĚ VĚC, ŽE KDYŽ JSEM NAŠTVANÁ TAK DOKÁŽU PRÁSKNOUT DVEŘMI, > KDYŽ MÁM ZLOST, HÁDAT SE KVŮLI MALICHERNOSTEM, KDYŽ DOSTANU > MENSES TAK TO VĚTŠINOU PŘEJDE. > NEDÁVNO, I KDYŽ JSME S PARTNEREM TROCHU PILI JSME SE TAK > NEPOHODLI, ŽE JSEM MU ZABOUCHLA DVEŘE PŘED NOSEM. > TRÁPÍ MĚ TO, PROTOŽE JEJ MÁM RÁDA A NECHCI HO ZTRATIT. > PROTO BYCH CHTĚLA PORADIT ZDA SE JEDNÁ O PMS NEBO NĚJAKOU PSYCH. > PORUCHU. > MŮJ OTEC MĚL SCHIZOFRENII ZÍSKANOU PO NEHODĚ, BYL PÁRKRÁT > HOSPITALIZOVÁN, PROTO MÁM OBAVY. > DĚKUJI ZA ODPOVĚD S POZDRAVEM

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Libčo, je prima, že si uvědomujete svou psychickou labilitu. Spíše než hledání diagnózy bych doporučovala hledání řešení. Kromě souvislosti s premenstruačním obdobím jste zmínila i alkohol. I alkohol může být spouštěč… doporučuji nepít – to je to nejmenší, co pro sebe a vztah můžete udělat. Pak doporučuji trénovat schopnost sebereflexe a sebepozorování. Můžete spolupracovat i s psychoterapeutem. Jj práce a proměna sebe samé je skutečně náročná práce a podstupuje ji nemnoho lidí.