anonym Personál zeptal se před 16 roky
DOBRY DEN.JSEM VELICE ZARLIVA A MANZELA NECHCI NIKAM POUSTET.KDYZ HO PUSTIM TAK MU DELAM ZARLIVE SCENY.CELY DEN A NEKDY I CELOU NOC PROBRECIM.MANZEL ME PRY MOC MILUJE A NIKDY BY ME NEPODVEDL.MAME DVE MALE DETI.NECHCI HO STRATIT.CO MAM DELAT.MAM SE JIT NEKAM LECIT.POMOHOU MI NEJAKE LEKY.ZA VASI ODPOVED PREDEM MOC DEKUJI.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
MIlá Petromilo, dotaz na žárlení je dost častý, asi se jednou rozhodnu připtravit podrobnější materiál k tomuto tématu…zatím mi na to nezbývá čas…doporučuji vyhledat si literaturu k tomuto tématu, když půjdete do knihovny, knihy o partnerství budou mít i kapitoly o žárlení… pomohou vám myšlenky urovnat; stručně: smiřte se s tím, že o partnera přijít můžete, pak je na vás, zda ten čas, který jste spolu, si budete užívat nebo …(: …(manžela k nevěře doženete). Proč je pro vás tuto skutečnost přijmout? Strach…? osobní spolupráce s terapeutem vám může pomoci pracovat s vnitřními mechanismy, které v sobě silně vnímáte. Držím palce.