Poslední dobou jsem sama na sebe stále naštvaná. Vůbec mě nic nebaví,je mi stále do breku.Mám perfektního manžela,syna-rodinu. Dokud jsem vydělávala víc než manžel byla jsem asi spokojená-když jsem pak měla v práci povyšovat tak se to manželovi vůbec nelíbilo-že syn je malý,,co blázníš,,.Nakonec povýšil on je to asi už 3 roky.On je spokojený a já vždy tak 2,3 měsíce dobrý a pak jsem zase v depkách.Nemám stálou pracovní dobu-určuji si jí sama-o to je to snad horší.Snažím se dělat samozřejmě dopoledne ale pak jdu z kanceláře domů zjistím že jsem vlastně nic neudělala a jen se hrabu v papírech-zakládám si data.To to jsem dřív dělala hlavně po nocích a to se manželovi moc nelíbilo-otevřela jsem si vlastní kancelář a teď si připadám že nedělám nic ani v kanceláři a ani doma.Hodiny čumím do PC.Likviduji emaily,zprávy,úkoly od nadřízených a vůbec z ničeho nemám dobrý pocit. Nejhorší je že ani doma nejsem moc spokojená na sex nemám ani pomyšlení-což manželovi vadí asi nejvíc.Jsme spolu 10 let máme 7leté děcko a před dvěmi lety jsme se vzali.Připadá mi to že náš vztah se stále jen zhoršuje.Když se narodil syn přestávala jsem mít chuť na sex,pak jsem asi po 2letech byla na nějaké operaci a já měla ještě menší chuť,před dvěmi lety jsme se vzali a mě to připadá že to nemusím mít vůbec.Manžel mě samořejmě chvilkama podezírá jestli někoho nemám-to jsem nikdy neudělěla a ani na to nemám pomyšlení.Ale moc se nedivím že má takové úvahy.Hrozně ráda se k němu tulím a to mě opravdu dělá dobře,ale vím že to nestačí. Také zjištuji že se nedokážu vůbec radovat,hrát si se synem-být veselá.Většinou ho jen honím aby udělal úkoly aby se učil a přitom je to tak prýmovej kluk. Doma mám poslední půlrok totální nechuť něco dělat,uklízet,vařit stále jen víc a víc si připadám neschopná a nemožná.Jsem děsná.Stále si říkám co musím udělat do práce a budí mě to,pokouším se vždy vše raději zaspat-je to ještě horší.Je mi hůř a hůř. Dík jste asi má POSLEDNÍ MOŽNOST

Milá Ženo, určitě nejsem Vaše poslední možnost. Po internetu jsou možné jen obecné info – doporučuji Vaší pozornosti např.: knihu Tibetské umění správného života. Taky váš partnerský vztah by zasloužil společnou inventuru… Ono je třeba pečovat i o duševní stav/zdraví (nejen o tělo), je to práce soustavná a má své zákonitosti. Doporučuji Vám, abyste se na takovou cestu vydala, protože není důležitější práce než tato… Začněte třeba tím, že se přijměte ve své nedokonalosti, odpustte si nedokonalost, mějte se ráda taková, jaká jste … (např. před zrcadlem prožijte zmíněné věty + "dělala jsem a dělám vše, jak nejlépe dovedu v danou chvíli s danými dovednostmi") Držím palce