Dobrý den, chtěla bych se zeptat na Váš názor. Jsem s přítelem už 7 let a před třemi lety jsme spolu začali bydlet. Těsně předtím jsem byli měsíc od sebe a zjistili jsme, že bez sebe nechceme být. Za posledních pár měsíců jsme prožili spoustu stresu, přítel přišel vlastní vinou o práci, já mu to dlouho vyčítala, zpočátku nemohl žádnou práci sehnat,teď už se to srovnalo. Já končím školu, čekají mě za týden státnice a jsem už několik měsíců podrážděná, protože to dost prožívám. Někdy nám spolu bylo skvěle a někdy jsem se hádali a uvažovali o rozchodu. Teď jsem udělala asi chybu (vzhledem k tomu, že se potřebuju učit a ne přemýšlet nad vztahem) a zeptala jsem se přítele, jak to teď vidí, jestli mě miluje. Řekl mi, že mi nechce lhát a si není ničím jistý. Že je zmatený. Má mě rád a neumí si beze život představit, ale zároveň se někdy nudí a někdy jsem rád, že mě má. ALe prý mi teď nedokáže říct, že mě miluje. Myslím, že to v něm zrálo několik měsíců. Nejprve jsem chtěla všechno přejít a zůstat s ním i přes to a nechat ho si to v klidu rozmyslet. Dneska jsem ale dostala hrozný strach, že se stejně učit nebudu a že zešílím z toho, že ho mám na dosah, ale vím, že mi úplně nepatří. Rozhodla jsem se odejít k rodičům a dva týdny nebudeme spolu komunikovat. Myslíte, že jsem udělala dobře a že má náš vztah ještě nějakou šanci? Zdá se mi nemožné, aby mě znovu začal milovat a pokud ano, tak se asi budu pořád bát, kdy to na něj přijde znovu. PRoblém je taky asi v tom,že jsme spolu od 17 let a že má asi pocit, že si nic neužil. Prosím poraďte a děkuji moc za tuto možnost se vypovídat.

Milá Lindo, jj láska – zamilovanost – milování – vztah – partnerství … co to je? na to snad každý hledá odpověď a každý tak trochu tápe … nikdo nám nepatří, nikdy, ale chápu, že toužíš po oddanosti… ta k milostnému partnerství nějakým způsobem patří … Nejsem si jistá, že nařízená nekomunikace je optimálním řešením. Tápající a nejistý muž nedělá partnerství štastné… potřebuje prožít jistotu, že to, co dělá, jak žije, dělá pro sebe dobře. Výčitky vztah kazí… Věz, že vše, co se děje, je dobré (i když momentálně nemusíme rozumět tomu, proč) Přeji ti klid na učení.