anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, mám problém najít si partnerku. Je mi 22 a od 16 jsem neměl pořádný vztah. Zamilovávám se docela často, ale je to pouze jednostranné a nebo nemám ani odvahu dívku oslovit, protože si už vůbec nevěřím. Navíc mi před 3roky umřela mamka a před 2 děda. S obouma jsem žil od narození. Teď už žiju jen se stréjdou a babičkou. Doma je to v pohodě a ta ztráta mě ani moc nezasáhla, protože hlavně s mamkou jsme si začátkem puberty už nebyli tak moc blízcí. Jsem docela dost vysoký asi 190cm ale mám jen 56kg i když jím dost a často. A tak se bojím jestli na to nemá vliv můj psychický stav. Osobně si myslím, že když se mi podaří přibrat tak budu pro dívky více atraktivní a nějakou se mi i podaří najít, ale všechny moje pokusy jak se přestat trápit ztroskotaly. Nejhorší je, že se nelíbím ani sám sobě, ale přitom se strašně moc zaměřuju na fyzickou stránku u žen. Nejsem ošklivý, ale ani žádný krasavec. Proto bych chtěl nějakou radu jak myslet pozitivně a netrápit se.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý Kubíku, je dobře, že víš: Nejhorší je, že se nelíbím ani sám sobě. To je třeba změnit. "Jak nás má milovat někdo jiný, když mi nemáme rádi sami sebe." Ženy přitahuje sebejistý, samostatný muž. Stoupni si, sedni si před zrcadlo a přijmi se ve fyzické i psychické podobě takový, jaký jsi… Sport také rozproudí tvoji energii… Věnu pozornost tomu, co tě baví, dělej to … Také věř, že vše, co se děje, je dobré. Přečti si třeba knihu: Jak si správně přát. Držím palce.