anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, chtěla bych se poradit, jak je možné se zbavit žárlivosti. Mám partnera, kterého nechci ztratit. Náš vztah je jinak ve všem výborný, ve všem si rozumíme a shodneme se. Kazí to jen má žárlivost. Jsem z toho nešťastná, chtěla bych to nějak změnit. Existuje nějaká možnost? Prosím o radu. Mockrát Vám děkuji Lenka.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
MIlá Lenko, bylo by dobré prozkoumat ppříčiny vaší žárlivosti. I pro Vás platí odpověd jako pro Petromilu, proto ji jen okopíruju: …doporučuji vyhledat si literaturu k tomuto tématu, když půjdete do knihovny, knihy o partnerství budou mít i kapitoly o žárlení… pomohou vám myšlenky urovnat; stručně: smiřte se s tím, že o partnera přijít můžete, pak je na vás, zda ten čas, který jste spolu, si budete užívat nebo …(: …(partnera k nevěře doženete). Proč je pro vás tuto skutečnost přijmout? Strach…? osobní spolupráce s terapeutem vám může pomoci pracovat s vnitřními mechanismy, které v sobě silně vnímáte. Držím palce.