Dobrý den, s jedním mužem jsme si bývali velice blízcí- vždy to bylo nahraně milování a přátelství- nikdy jsme spolu úplně do toho nepraštili- teď vím, že to byla chyba! Rozchod zněl v tom smyslu, že si potřebuje uspořádat život, mít v něčem jistou a začít pořádně žít- něčemu( najít někoho) se plně věnovat… má prosba o pomoc spočívá jak se s tím srovnat! vím, že jsem měla o něho bojovat a ne jen tak ho nechat jít! Možná i na to čekal…. jak se tím srovnat že je pryč? vím, že nejlepší rada je: čas ukáže… to přebolí, ale to mi nestačí! Nějakou radu pokud máte…. budu vděčná Děkuji Eliška

Milá Eliško, on se vyslovil a vy jste ho odmítla? Pokud by Vás miloval, udělal by to. Je třeba vědět, že věci se dějí tak, jak mají… Pokud ho milujete, řekněte mu to, abyste věděla, že jste si za svými city stála. Bojovat o něj? Jak? Tomu nerozumím? Že by se na Vás díval z lože jak šermujete s Životem či jinou ženou a čekal, jak to dopadne? To byste nechtěla, že? Jinak si můžete udělat rituál na rozvázání pouta (třeba najdete i něco na internetu)… Přeji vše dobré