anonym Personál zeptal se před 16 roky
dobry den prosim vas jsem psichicky na dne spalil jsem si 2 prsty a nevim jestli schvalne nebo nahodou.nevim co mam delat ne ze by za to mohli rodiče,ale řikam si ze kdybych byl mrtví tak se na de mnou zamysli a pochopi me ja vazne nevim jak ,ale nikdo me nechape a spravedlnosti se my taky nedostává jak rikam rodina za to nemuze,ale ostatni ano nejhorsi je že si nemohu dovolit brecet a tak si to ukladam na potom pamatuji si jen to nejhorší ty pekne veci si nepamatuji jen sem se potreboval sverit ale kdyby to mel nekdo stejne tak odpovezte

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý speedy, s podobným problémem nejsi sám… brečet můžeš – zákazy a příkazy si dáváš sám… nemůžeme donutit nikoho k ničemu a vlastní sebedestrukce není to pravé ořechové. Ty jsi zodpovědný za sebe, změnit můžeš sebe, nauč se pracovat se svým srdcem jako s centrem lásky, svou láskou ho opečovávat a uzdravovat … dělej hezké věci a svět bude krásnější… milujeme, prosíme o odpuštění a odpouštíme… Držím palce, nedej se a měj se rád…