anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, Chtěl bych poradit.Je tomu asi dva týdny co jsme s přítelkyní koukali na horor Paranormal Entity a ona prakticky od té doby nemůže v klidu spát.Má takový špatný až zlí pocit že něco není v pořádku.Má strach že se něco stane,bojí se usnout, už ráno se bojí večera. A nejhorší je, že tedkon ten špatný pocit mývá už i ve dne.Newíme si s tím rady, snažím se jí utěšit jak to jen jde, ale nic nepomáhá.Neska se dostala do fáze kdy jí napadlo už to nejhorší možné řešení, naštěstí ho neprovedla.Prosím o radu v této záležitosti. Předem Vám moc děkuji Mirek.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
MIlý Mirku, ano, myšlenkami tvoříme svět…přála bych si, aby tento dotaz četlo hodně lidí a rozhodlo se, že vlastní enrgií již nebudou podporovat hnusnou energii hororů… tím, že se na ně díváte, tím to podporujete (o tvůrcích ani nemluvě) a pak se všichni diví, proč jsou na sebe lidi hnusný… a romantiky v životech je málo… Jestli s ní ta negace tak moc cvičí, měla by vyhledat pomoc někoho, kdo s tím umí pracovat. (samozřejmě se můžete obrátit)