anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, jmenuji se Pavla, jsem rozvedená a z prvního manželství mám dvě děti (dcera 9 let, syn 6 let),které moc miluji a o které bych nechtěla za žádnou cenu přijít. Nyní žijeme třetí rok ve společné domácnosti s mým přítelem. Máme spolu dvouletou dceru. Náš vztah byl od počátku problematický. Moje rodina ho nepřijala a před rokem ztratil práci. Nyní je místo mě doma na mateřské a já se snažím najít si práci. Největším smutkem v mé duši je bezmocnost, protože své neúspěchy začal před rokem přenášet na moje děti, které prý za všechno můžou. Je čím dál více agresivní a vulgární, dá se mluvit o psycMilá hickém týrání z jeho strany vůči nim a ještě více vůči mě. Upřednostňuje před nimi pouze vlastní dítě a nazývá je parchanty. Nemám s nimi však kam jít, protože moje rodina zpátky nechce přijmout a nemůžu si dovolit splácet pronájem bytu. Děti mě přesto mají rády a zatím trpíme společně.Poraďte prosím, ztrácím už sílu a jsem bezmocná, navíc trpím epilepsií.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý Romane, Bylo by dobré, nalézt si cvičení, jak pracovat na svém sebepřijetí (budu se opakovat, ale nejlepší je to opravdu s profesionálem). Pak doporučuji, kontaktovat přátele, zeptat se jich, nabídnout se, i když je to provázeno strachem. Postupně získáte zkušenost, že to vlastně nebolí a že tím spíše získáte a příště to půjde snadněji. Také můžete vyhledat na internetu skupiny, které spojuje stejný zájem a pak realizují i živá setkání. Přeji vše dobré.