anonym Personál zeptal se před 15 roky
Prosím o radu, jak odstranit nesoustředěnost. Pracuji jako lékárník pouze příležitostně a to také z důvodu, že často dělám chyby-triviální a někdy těžko pochopitelné. Např. místo 2 balení vydám 1 nebo 3. To se s léty praxe zlepšilo jen částečně. Kdybych vše při výdeji zkontroloval, snad by se to nestávalo,ale k opravdové kontrole v klidu se přinutit nedokážu- nedokážu pacienty zdržovat. Je to, jako když za mnou někdo čeká v telefonní budce. Raději hovor hned ukončím a počkám až čekající dotelefonuje a pak raději zavolám znovu v klidu. Také odkládám z rukou předměty aniž bych si to uvědomoval a pak je hledám. To je možná zase jiný problém. Můžete poradit klidně nějakou literaturu. Děkuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milý Karle, jj – hledání předmětů to bohužel taky znám…;) takže v tom vám neporadím (taky jsem to zlepšila jen o nemnoho – myslím, že to souvisí s nedokonalou činností mozku – možná by to mohl zlepšit EEG BIOFEEDBACK) To je ale ten druhý problém. První problém – zklidnit se navzdory frontě vidím jako řešitelný – jde o to, udržovat svou středovou energii, vědět, že vše má svůj řád a čas…. to lze naučit tréninkem v léčebné meditaci. Pokud budete chtít, můžete se objednat. Přeji vše dobré.