anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den měl bych takový problém,je mi 13 a myslím si o sobě že jsem GAY.Začalo to v 6 třídě to jsem jen masturbovaal nad jeho fotkou ale te’d….mám chu’t ho ošahávat.Nevím jak mu mám říct že k němu neco cítím. Prosím o odpově’d na mail:

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Ahojky, je možné, že jsi homosexuál, pak by tě mohly zajímat stránky: http://www.004.cz/view.php?cisloclanku=2005070822-co--coming-out-uvod Ohledně vztahu se spolužákem: pravidla ctít druhého a jeho přání platí v homosexuálních i heterosexuálních vztazích stejně – tzn. že nemůžeme osahávat někoho bez jeho souhlasu… je možné, že tvůj kamarád nesdílí tvé city … (což víš, že se stává i klukům s holkami…) Doporučuji mluvit s ním třeba nejprve obecně na téma homosexuálové … třeba, že ty proti nim nic nemáš… a že sis zkouše představit, že by ti možná ani nevadilo se s některým dotýkat… jindy mu můžeš říct, že ho máš skutečně rád … postupuj opatrně, protože je možné, že by to kamarád nemusel pochopit a mohl by zareagovat nehezky… A prosím tě, nezveřejnuj zbytečně svůj email… odpověd jsem ti na něj poslala. Přeji vše dobré.