anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den, je mi 18 let a chtěla bych poradit. Mám přítele kterému je 52 let. Vím, že je o mnoho let starší, ale máme se rádi, vzájemně se doplňujeme. Byl to on kdo mě připravil o panenství. Moc ho miluju ale rodině se to nelíbí a už se mno ani nemluví. Když zavolám zvedne to maminka která se mě nevrle zeptá co chci a poté mi to položí. Nechci se s Františkem rozejít, miluju ho. Co mám tedy dělat? Poraďte prosím.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá Petro, docela rodiče chápu v tom, že Vaší volbou nejsou nadšeni, ale chápu i Vás, že když jste zamilovaná, že musíte žít v souladu se svým citem, ten má přednost před vůlí rodičů. Moc nerozumím tomu, proč by se s Vámi mamka nechtěla kvůli tomu stýkat. Samozřejmě, že se s ní můžete stýkat pouze sama, bez Františka, pokud si ona kontakt s Fr. nepřeje. Věřím, že se kontakt s rodiči obnoví. Můžete mamce i napsat, že je pro Vás důležitá, že ji občas chcete vidět, ale že nyní jste s Fr. štastná a nemumíte a nechcete to jinak… Držím palce..