Dobrý den!Mam hroznou paniku ale take stres ,jelikož jsem vždy připravená ve škole na příklad vždy se hrozně rozklepu a mám z toho obrovský strach a ani nevím jak je to možné .Avšak stres je to to samé strach z toho co bude ,strach z písemky,strach jako starost o někoho.Myslím si že se vždy bojím zbytečně.A tak vás tedy žádám o radu pomoc.Děkuji moc

Milá Pavlo, kdyby se totéž přihodilo vaší kamarádce – odsoudila byste ji? Zkuste sobě poskytnout tolik pochopení a odpuštění jakobyste poskytla ji. Moc se mi nechce věřit tomu, že by vás rodiče vyhodiliDobré by bylo nestydět se před sebou a dokázat se k tomu postavit čelem a přiznat to třeba i druhým. I když je to situace nelehká, dobré je to, že jste zdraví, máte zdravé děti a věřím tomu, že se máte i rádi… Cítíte-li se opravdu psychicky vyštavená, je možné požádat psychiatra o antidepresíva – doporučuji k tomu i několik návštěv u psychoterapeuta.